sobota, 3 października 2015

Hm.

Blog zostaje zawieszony na czas nieokreślony.
Pod poprzednim rozdziałem były 3 komentarze i szczerze Wam powiem, że nie będę ryzykować moich ocen na studiach skoro jest tak marne zainteresowanie. Poza tym wczoraj miałam pierwsze zajęcia i zdałam sobie sprawę z tego, że czeka mnie naprawdę bardzo ciężki rok. Dlatego nie mam nawet możliwości, żeby coś napisać. Jak będę miała trochę czasu to może coś wymyślę, może wrzucę, więc mimo wszystko zaglądajcie na bloga (możecie dodać go do obserwowanych), ale tak jak mówię, nie wiem kiedy to nastąpi.
Jedyne, co mogę Wam obiecać to to, że na pewno wrócę, bo nie lubię zostawiać czegoś niedokończonego.

6 komentarzy:

  1. Trochę szkoda, ale ja osobiście mogę czekać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Może nie jestem tu bardzo długo, ale znalazłam twój blog i śledzę.
    Czekam na dalszy ciąg mimo wszystko.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem Cię i czekam na twój powrót. Mam nadzieję, że dasz radę na studiach!
    Powodzenia i do napisania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reaktywacja SPISU DRAMIONE!
    Byłaś do niego zgłoszona. Jeśli nadal chcesz widnieć w Spisie – zapraszam do zapoznania się z odświeżonym regulaminem i nowymi, ciekawymi zasadami. Nic już nie jest takie, jak na początku. Zainteresowana? Zapraszam!

    LINK

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że wrócisz do tego opowiadania, bo jest świetne. Jedyne na tle wielu, na którego reaktywację tak bardzo czekam. I chciałabym się doczekać! Życzę Ci weny i siły na ciąg dalszy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli nie pozostaje nam nic innego, jak cierpliwe czekać na rozdział :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę weny.
    M.

    OdpowiedzUsuń